BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

fredag 9. juli 2010

Møbler til salgs

Slagbenk i sort selges.
Trenger et nytt strøk maling, ellers i god stand. Setet er polstret og trukket i brun skai. Det er veldig enkelt å ta det av, evt å skifte trekk. Det er bare stiftet på undersiden. God plass til oppbevaring. Jeg har hatt den på kjøkkenet og oppbevart alle tegnesaker og en del leker i den, og de siste årene har den rommet regns- og vinterklær.

Nattbord, to stk og flettet sengegavl.

En gammel stol (Biedermeier?) med Jugend trekk. Den var veldig falmet, og trengte virkelig et nytt. Treverket var fint, så jeg lot det være som det var. Denne er ikke til salgs, da vi har fått den etter sønnen min sin oldermor. Så den er hans når han vil ha den. Før:
Denne trakk jeg om i et nydelig blekblått stoff med ruter i chenille i brunt, fra Astex. Etter:

Nydelig skap fra Aannø (serien het Borgund), bedre bilde av skapet i kolonnen til høyre. Så fine kan altså ordinære furuskap fra 90-tallet bli med litt maling. Dette er malt i en lys blå farge for å passe på badet mitt (hvor det ikke passer i str...), en nydelig farge til Shabby chic/ landstil. Litt slitt i malingen under en dør, men det er jo midt i blinken for dem som liker den stilen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...