BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

mandag 19. juli 2010

Skattejakt på låven

I går etter at vi stengte butikken, fór jeg og mann' min på skattejakt til en eldgammel låve. Der var det mye stilig. Vi kom hjem med mye rart, og jeg pekte meg ut det han skulle ta når han har større bil. 

Bl.a fant vi dette gamle Diplom-is skiltet. Synes eskimojenta Eskimonika er så sjarmerende. Noe for en skiltsamler, eller noen som har en krambod i gammel stil? 

En gammel vask i emaljert jern, som hadde vært kjempefin med blomster i friske farger.

Viser mer senere, for nå skal jeg ut på mer jakt.

1 kommentar:

  1. Så mye spennede du har funnet :-)
    Det ser så koselig ut i butikken din :-)

    Du spurte om sjalene mine ,
    Sjalene koster fra 85,- til 195,- :-)
    Bare si ifra om du vil selge noen i butikken din :-)
    Hadde bare vært koselig det :-)

    God Sommer :-)
    ( Her i bergen , regner det ... )

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...