BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

søndag 15. august 2010

Fyllesvin!

Neida, slapp av, jeg mener ikke deg! Eller noen jeg kjenner... Men vi har fått inn dette "fyllesvinet". Alternativ til lommelerka?

 Noen av de flotte koppene vi har akkurat nå.  De kan også brukes til det man måtte ha på fyllesvinet...

Ekte Koboltfarget kopp fra Russland.

Stråmønster fra Porsgrunn Porselen.

Disse er også fra Porsgrunn porselen.

Kopp, tefat og asjett fra Egersund. "Mor".

Fruktfat, asjetter og mugge fra Figgjo Fajansefabrikk. Det trenger man jo nå i frukt- og bærsesongen...

 Flotte håndarbeider, her betaler man ikke for timen akkurat... Fin gammel trelampe. Flotte detaljer.

4 kommentarer:

  1. Mye fint hos deg, og jeg kommer nok innom en tur når ferien er over her jeg er. Flere av koppene kjenner jeg igjen, for min bestemor hadde slike.

    Du spurte om jeg brukte gamle brev på bøkene mine, det har jeg ikke gjort, for de jeg har som er gamle, tilhører familien og det blir feil...
    Men ser ikke bort fra det at jeg kommer til å bruke slike som jeg kjøper på bruktbutikker osv.

    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  2. Haha fantastisk det fyllesvinet altså. Herlig.

    SvarSlett
  3. Har du noe PP stråmønster til salgs ?

    SvarSlett
  4. Hei har du de koppene med koppefat (bilde nr 3 etter fyllegrisen ) Mvh Evelyn

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...