BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

onsdag 15. september 2010

Velkommen i dag!

Så var det onsdag igjen, og vi gleder oss til å ha åpent i butikken. Vi har fått inn nye møbler som bokhylle, slagbenk, nattbord, utstillingsskap o.l Ting og tang har vi også fått mer av, jeg nevner: parafinlampe, gammel vekt, antikk telefon, kaffekvern osv osv.

Litt mix på en "ny" bokhylle.

Hvitt opalglass og en glassdelfin. Disse er flotte!

Søte rokokkodamer. Fine som dekor på kaker, var det en kunde som tipset oss om. Du vet, slike prinsessekaker som man vanligvis bruker barbiedukker i.

Marianne og Pernille.

Et flott, klassisk bord.

Vi har fått tak i tre nye melkespann. Hvis du er interessert i disse, må du ta kontakt, da de som regel ikke står til neste åpningsdag...

Rokokkostol, koselig, lite skap, syskrin (solgt!) og bestemorsteppe.


1 kommentar:

  1. Som vanlig er det masse spennende og flott å se. Skulle gjerne hatt kloa i syskrinet, men jeg får glede meg over samovaren.

    Den blir omtalt i mitt neste innlegg.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...