BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

tirsdag 26. oktober 2010

Ny tallerkenhylle

Vi lager mange tallerkenhyller, og derfor er det kjekt med nye varianter. Denne fikk vi bestilling på for et par uker siden, og omsider er den ferdig. Denne heter "Helene", og vi synes det er en forseggjort, flott hylle.

Den er en miks av våre andre hyller, og har sider som "Kathrine" og tallerkenrekker som "Lilly" og "Camilla".
Denne er 80 cm høy og 100 cm bred, men den lages også med flere (eller færre) tallerkenrekker og i den bredden du måtte ønske. Det er plass til 6 kroker (medfølger ikke) i denne bredden.

Fikk du lyst på en? Det gjorde jeg, så kanskje det blir denne varianten jeg velger selv? Passet iallefall fin på veggen i kjøkkenet mitt, synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...