BESØKSADRESSE:

Vestre Karmøyveg 569, 4274 STOL
Telefon 91102186

Åpningstider:
Mandag: 14.00 - 20.00
Tirsdag: 14.00 - 20.00
Onsdag: Stengt
Torsdag: 14.00 - 20.00
Fredag: 14.00 - 20.00
Lørdag: 12.00 - 17.00
Søndag: Stengt

MAILADR: bruktoggront@gmail.com

onsdag 4. april 2012

Bilderush fra butikken på Åkra.

  Skal prøve å få tatt bilder fra Langåker også en dag, men er naturlig nok mer på Åkra om dagen, så da blir det bilder derfra i dag igjen.


Puter fra Sødahl. Håper å ta inn mer nytt etterhvert. Synes de gule skistavene hadde så nydelig farge til det grå!


Her ser dere det fine mønsteret på baksiden av fugleputene.


Fine disken min. Er bare så fornøyd med denne!


Litt av hvert.


Puter fra Designers Guild nederst i prinsesseskapet.
(Skapet er solgt)


Jeg har fått has på vinylkutteren, så jeg tar imot bestilling på veggord. Kom innom med ønsker.


Fin topp på dette lille skapet jeg nettopp har malt og stelt. Siden det står vin og sprit på toppen, passer det fint med litt vin og noen fine glass i dette, kanskje? Minibarskap.


Vår i vinduet.


Stilig sakselampe og nydelige håndbrodert rokokkostol (har to). Den er brodert med vanlige sting og petit points.


Har fått på plass en ny skjenk. Nydelige puter fra Sødahl med rein på. Gamle laboratoriekolber fra Skudenes apotek.


Flott service til 12, med spesiell fasong.


Cup cakes i dag også. Nammi!! Og noen ble med hjem til Storebror og naboen.


Mer av alt...


Sminkebordet har ikke fått knotter fordi de som fulgte med var av den stygge 80-talls-baderomsmøbel-typen. Noen har satt dem på da de "pusset opp" denne for en del år siden. Jeg kommer til å sette på noen etter påske. Det har bare vært for travelt å shoppe i det siste.


Friskt til barnerommet.
(Skapet er solgt)


Retro romantikk kommoden.


 Krakker til spisebordet?

 


Digger disse putene og laboratoriekolbene. (Kommer ikke til å være mye igjen når jeg har snopt ferdig..?)


Fine oppslagstavlen. Egentlig en gammel seng... Det meste kan gjenbrukes.

7 kommentarer:

  1. åååå så fint du har fått det.... Masse fine ting og en lekker disk da...
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Eva Elisabeth. Sa jeg at jeg er veldig fornøyd?? ;-)

      Slett
  2. Heisann ;o)) Det runde bordet på bilde nr 18 (med gul blomst på). Hva er prisen på det?
    God påske ;o))

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elisabeth. Det brune rokokkobordet koster kr 1000,-
      God påske til deg og så. :-)

      Slett
  3. Knallflott det har blitt i butikken, må nok ta meg en tur i kikke en dag....
    Hva skal dere ha for det rosa skapet? DET fikk jeg lyst på ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Komadyret (føles ikke helt rett å kalle deg det...?) Det rosa skapet er kjempefint, og koster kr 1800,-

      Slett
  4. Å, så masse fristende og fiiiiiint ღ
    Skulle ønske jeg hadde litt ekstra
    penger for tiden og ikke minst bodd
    litt nærmere :)) Ønsker deg en god
    påske, klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å sende meg en hyggelig kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...